jaahaaaa

Har precis kollat klart på någon musikal sräck film lite annorlunda men helt okej. Jag fatta inte riktigt men jag kom in i filmen kanske i mitten. För innan det hade jag sätt på den svenska "skräck/mord kommisarie" serien på svt.Ganska bra och det var lite halv söta killar med också ett plus poäng. Får bara hoppas att jag kan sova.. ;)
Imorgon ska jag till min mormor på ännu en jul middag. Det känns som om julen aldrig tar slut eller? haha.

Juste på dag 25 så fatta jag inte frågan, tyuvärr får ni inget svar på den. det stod bara en första och då kom jag att en fösrta kram,haha nej e´men aa. så ja där har ni det ;)

Kommentarer
Postat av: ELLA GRÖN

tack så mycket!:)

2010-12-26 @ 00:06:42
URL: http://ellagron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0