Rolig dag rolig dag!

NI måste läsa vid pilen där nere!

Hej ledsen för dålig uppdaterning, men åkte in till Stockholm med Julia vid tolv ungefär. Först gick vi på stan och shoppade lite, jag köpte en rosa "magtröja" på HM och strumpor hehe var tvungen att köpa det. Jag och Julia bestämmer oss för att gå på ett litet tunnelbans äventur kul ;) Vi skulle åka till kungsträdgården som vi brukade men när vi kom dit hade vi helt glömt bort hur man går tillbaka till åhlens city, haha. Så vi lyckades komma till stureplan så vi fick gå runt allt och Julia fick panik haha eftersom bion vi skulle se började tio i och klockan var tjugo i. Till slut efter ha gått runt på stureplan som yra höns så hitta vi tillbaka precis till bion. Jag och Julia hade bokat biljetter till Easy A.

Det var en riktigt riktigt bra film jag själv tyckte den var sjukt rolig, haha. Innan filmen skulle börja så kom det en tjej från Sf och berätta lite och sa att det var en tjej komedi, och det satt ganska många killar där så när hon säger det hör man alla killar sucka, HAHA. Det var sjukt kul att höra ;) Jag själv tycker kaske inte att man kan säga att det är en "tjej" film. Vad är egentligen en tjej och kill film, killar kan gilla sånna här filmer också. Jag tycker ni killar också borde se den!


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

|
|
|
v

När filmen sluta så var det dags att gå till tåget och åka hem. Vi kom ganska tidigt till stationen för tåget gick 19:12 och vi var där 18:40 typ. Så vi satt oss på en bänk och snacka. Sen var klockan tolv över och vi sätter oss på tåget. När vi satt oss ser vi att en alkholist kommer och ska sätta sig brevid oss både jag och Julia mimmar för oss nej nej sätt dig inte här. Men så klart satte han sig där.. Med alkholisten kom det en familj, en pappa som var utlänsk fast hade bott i sverige i 16 år och hans bror som hade bott där i 3 månader. Pappan började snacka med mig och jag lovar han borde bli komiker, haha. Han har alltså utlänsk dialekt.

Pappan- Han sitter och snackar med alkholisten och alkholisten säger att han kommer från lulle. Pappan svara och frågar om det ligger i sverige eller om dom pratar ett annat språk eftersom han hör inte vad alkholisten säger eftersom han är påverkad.

Pappan- han kollar på mig och frågar om jag förstår vad han säger.

Jag- Jag skrattar och säger haha lite då och då.

Pappan- Jag har bott här i 16 år men fattar fortfarande inget av vad han säger.

Jag- jag skrattar och kollar bort.

Pappan- Aa han som sitter där borta med dom gröna byxorna är min bror han har bott i sverige i två månader, kolla på han, han försöker se ut som han förstår men han förstår ingenting av vad alkholisten säger.

Jag- Jag skrattar och säger nehe.

Pappan- Kolla hans gröna byxor, vad ska mamma säga om det shallas.

Jag- haha, nej jag vet inte men det är ju snyggt och mode nu.

Pappan- vadå mode vem är han?? min mamma vet inte vem mode är. Kolla han har också en sån där scarf, det har man bara när man är sjuk ju.

Jag- haha, ja men det är ju snyggt.

Pappan- om jag skulle skicka en bild till min mamma hon skulle tro han är sjuk.

Ida- haha nej då.

Pappan- vi ska till södertälje men på nyår ska min bror till stockholm och han ska ha på sig sina nya rosa byxor, shallas,  jag undrar om han har blivit bög. Rosa byxor han kanske kommer bli våldtagen?

Ida- Hahaha, nejdå det tror jag inte det är nog snyggt.

Pappan- min mamma skulle dödat honom..

Hahah han var så gryumt kul det där var bara hälften av det han sa, gjorde det lite kortare men jag och Julia höll på att skratta ihjäl oss...

Han sa också vid något tillfälle att han var svart skalle, haha älskar när dom tycker det själv, haha han var så grymt kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0