Min vanliga dag

Tjolla hoppsan!
Idag har det varit lite anorlunda i skolan. Imorgon är det ju nobeldagen, och då brukar vi i skolan alltid ha "nobellunch"
Så alla lärare är servitriser och så har dom fixat i matsalen och massa skit. Så först samlas alla och så lottar läraren om vem man ska få gå med. I år fick jag gå med Sofie och Anton H. Egentligen så är det ju bara en kille och en tjej som går men vi var för många tjejer kvar så vissa fick gå med två tjejer istället. Sen "minglade" man lite och sen fick man sina platser. Jag måste säga anton är sjukt kul, hah

ja när ni läser det där så måste ni undra vad fan vi har för skola? men vi har gjort så enda sen jag började och lärarna tycker et är ett bra sätt att träna på sin sociala sida, hahaa!

Sen efter man har ätit så har man lite nobel "stationer" typ. Sen slutar man klockan halv tre tror jag vi slutade.
Efter det så var jag kvar till skolan till 3 för då hade jag utvecklingssamtal med Björn. Det gick faktiskt väldigt bra jag är nöjd jag! :D

Idag fick vi reda på när vi skulle visa upp våran musikal och det blev på torsdag,, och då visade det sig att gustav inte kunde vara med. Så jag fick ta hans roll så nu har jag en till roll att träna på..
Men det är kul. Jag vill bara säga att Mia våran lärare är undebar hon hjälpte oss med allt fast hon inte ens var delaktig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0