facebook.

Är det bara jag eller är det sjukt jobbigt när man får såna här spel förfrågningar eller vad det är?
Tror jag har över hundra såna, man orkar ju inte direkt igga alla. Varför kan inte bara alla sluta skicka såna. Jag bryr mig liksom inte om bertil har vunnit en åsna på farm ville? eller om märta har vunnit energy drinks på star wars? haha. Men visst kan förstå att märta och bertil inte har något liv.. Eftersom dom är över 65 kommer inte ihåg vad det heter, hehe

Nej men allvarligt min mormors bror har typ facebook och han skickar sånna där grejer hela tiden. han är tyå 68 eller jag vet faktiskt inte men nått sånt. Vilken gammling spelar sånt? Men visst han längtar nog tillbaka till tonåren visst?
Gulligt gulligt.
SHIT nej du måste jag skynda mig till träningen!
all my love to you gays!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0