love story.

Har äntligen kommit hem till mamma, Men hamnade vid datan här också..  Mamma sitter och kollar på ensam mamma säker. vem vet hon kasnek känner igen sig, HAHA ;) Funderar på om jag ska dusha eller pm jag gör det imorgon. Men tror jag skippa att dusha och fixar filmerna istället :)
Imorgon blir det skola, och sitter och tänker på hur jag ska göra med mattias eftersom han fyller 40. Om jag ska göra något eller bara säga grattis :p
Jag har dålig fantasi så det blir nog att sjunga. Skulle gjort ett foto ram med han och hans familj. Men fick aldrig chansen att foto dom :/ hoppas inte att någon av dom läser den här bloggen nu ;o
Ja men nu ska jag ladda upp filmerna till datan sen imorgon så fixar jag dom. Vet inte om dom kommer bli bra men men...
Ha det/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0