Sweet Saturday..

Hej igen! :)
idag äre  lördag, JIPPEY! vet nt riktigt varför jag tycker att det e skönt. det kan ju vara för att man är ledig och nt behöver göra något eller för att man nästan kan göra allt det man vill ;)   den här lördagen ska iallafall jag dra t ishallen oh kolla när Rinngette landslaget har träning. det ska bli kul att se hur dom spelar.
sen har jag lixm nt planerat någonting..    men just nu ligger jag här under täcket, fryser oh har ont i halsen. vet nt riktigt om de är något fel på mej :s    äre någon s om vet var man kan köpa model lera eller vad de nu heter? köper man det i leksaks affärer eller måste man åka t en hobby affär?
behöver det t en halloween sminkning så  om ni vet kan ni vara snälla oh säga det :)
det var allt från mej, kram kram/maddolene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0