Fika

Trevligt dag i stan med Maddo och Sofie! Vi satt och fika och träffade Alva och Stella så vi sncka lite med dom sen fortsatte vi med våran lilla tur runt "stan" Vi träffade också Nellie och Julia härligt! Nu sitter jag här ochh gråter.. haha nej men aa ;)
Lyssnar kent får en alltid på bra humör tycker jag!

Juste jag ska stämma Sl! jag maddo och sofie skulle åka till Pershagen så när vi står och väntar på bussen, så åker den förbi oss!? så vi fick gå ända från hamn till centrum. Irriterande.
men här kommer bilder!




Gick in på iphone affären eller vafan den heter ;)




Tog tyvärr aldrig några bilder på när vi fika fråga in varför.. ;)

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Taack sötnos! :)

2011-01-18 @ 19:24:57
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0