haft en bra dag?

Hej sötnosar!
Har precis kommit hem från skolan och snart ska jag på träning riktigt kul! Är faktiskt riktig tagat eller jag måste verkligen träna för i helgen har vi två matcher som vi måste vinna!
Ska snart äta lite innan tränningen bli klassiken Korv och makaroner ;)
Min bror står i köket och lagar mat, härligt med bröder ibland! :D

Idag när vi hade kemi så skrattade precis alla åt mina helt seriösa frågor till och med min lärare!? haha, Jag frågade om man var på månen så var man väl på solen? fråga inte varför jag ens fråga en sån fråga ;)
Men efter jag hade frågat så började jag skratta med dom andra, haha ;)

Hur har eran dag varit frågat några korkade frågor kanske? ;)

min outfit kommer snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0