Min åsikt!



Kissie.


Alexandra Nilsson eller mer känd som som rollen "kissie".

Kissies blogg är nog känd just för att hon har spelat rollen som kissie, utan den skulle hon nog inte komma så långt. Personligen tycker jag hennes blogg är väldigt underhållande och en blogg som jag faktiskt följer. Hennes rolll kissie är väldigt provocerande och älskar drama, men numera försöker alexandra vara mer sig själv i bloggen. Men det är ändå väldigt svårt att veta vad som är sanning och inte.
Men hon har ju sveriges stösta blogg så att skapa rollen "kissie" var ju ganska smart av henne!

Dessie.



Desire Nilsson började sin blogg som en "fjortis blogg" men är nu mer än mogen tjej som redan har flyttat ihop med sin pojkvän i deras egna lägenhet.
Jag tycker hennes blogg är helt okej men följer inte bloggen dagligen utan tittar in då och då.
Desire ska snart släppa en singel så ska hålla koll på bloggen extra mycket.
Desire kan uppdatera ganska dåligt ibland och det drar ner bloggen.

Kenza

Kenzas blogg är en blogg jag brukar glöma att kolla på, jag kollar på den ibland. Jag tycker den är helt okej men glömmer helt enkelt bort den. Kenza som person verkar vara en jätte härlig tjej som har kommit långt med hjälp av sin blogg!

Blondinbella


Isabella är nog den som har kommit längst när det gäller att få jobb via bloggen hon har bland annat skrivit en bok och har ett eget nätverk som heter spotlife. Om själva bloggen kan jag inte säga så mycket om eftersom jag inte läser den. Jag tycker inte den är speciellt undehållande utan faktiskt ganska tråkig!

Paow


Paulina Danielssons blogg som går under namnet Paow är en blogg som jag brukar kolla in ibland. Hon uppdaterar ganska sällan men hon är en tjej som står för sina åsikter och det gillar jag starkt!







Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg, allt bra? :)

2011-01-14 @ 23:04:36
URL: http://mmaannddii.blogg.se/
Postat av: Amanda

Okej skönt att höra :) Vad gör dudå?

2011-01-14 @ 23:22:52
URL: http://mmaannddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0