va inte rädda att kommentera jag bits inte

Hej sötnosar:)
Idag gjorde vi samma sak som igår åkte off pist. Jag kom och tänka på en sak tänk att när man är och åker skidor så gör man samma sak varje dag. Man går upp äter frukost åker skidor åker hem äter lunch vilar åker skidor dushar äter middag. haha ;)
Jag har tänkt börja med någon på bloggen som jag ska göra varje vecka. Men jag har inte riktigt  kommit på vad, för det är jju inte så kul att bara läsa om vad jag gör hela tiden. Så nu är det dags att något händer, Jag skulle uppskata om ni hade några förslag?
Men jag ska försöka med mitt smarta huvud att hitta på något!

Bilder från Dagen:




Ha det bra! nu ska jag ta kort på min kusin som hoppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0