GODMORGON

Godmorgon Folket
Har precis kommit ur från dushen. Jag var tvungen att ta en snabb dush eftersom jag ska snart åka till stockholm, och jag har sjukt mycket saker att göra innan jag åker..
Måste önska alla junior spelare lycka till och jag är ledsen över att jagh inte kunde vara med. men LYCKA TILL!

Har egentligen inte tid att blogga, men vad gör jag inte för mina läsare ;)
New body har äntligen kommit så nu ska jag gå och dela ut allt och ta hem lite cash. Fast pengarna går ju inte till mig utan till mitt underbara lag! 
outfiten får ni senare! Men hos pappa går det såklart inte att fixa min photoshop, men aja.
Nu ska jag sminka mig chio!

Blev väckt idag inte kul alls :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0