JULIA :d

Hej, kom hem för en stund sen från stockholm en sjukt underbar dag :)
Så nu ska jag till Julia och mysa galet, haha. Jag och julia har sjukt rolig humor vi ska göra några spontana klipp tror jag. Jag vet ju inte ens vad spontant betyder?
Jag är sjukt trött faktiskt, men när jag kommer till Julia blir man alltid pigg.
Jag antar att vi går ut för då blir vi mest flum.

Har jag berättat för er att jag och Julia träffade alexandra och peter (kissie och hennes bror) när vi var på taco bar förra gången?
A det var i alla fall sjukt kul eftersom julia blev helt crazy, Medans jag bara satt och skratta. Hon är sjukt ful i verkligheten, för hon hade inte smink eller något på sig, Så när man sett henne utan smink så märker man hur mycket smink hon använder egentligen. Vi skulle gått fram och frågat om kort men det blev inte så..

Bloggar mer ikväll.
Tack alla för era frågor på frågestunden (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0