älskar er

Tjejer..Ni är verkligen bäst. vi har nog aldrig öppnat oss så mycket som vi gjorde i lördags kväll. våran sammanhållning är helt otrolig. Men vill aldrig lämna er. vi vet att du är ledsen och det är klart vi förlåter dig, du är en i laget, du är en i laget, du är världens gulligaste tjej. vi kommer inte förlora dg för en sån här sak.
Det spelar ingen roll om man är liten eller stor utan med er så är man sig själv. man kan vara hur kostig utan att ni tycker att man är dum i huvudet.
Vi har gjort s´å mycket saker och det ska bli flera!
jag menar verkligen allt jag säger, ni är verkligen UNDERBARA. Vi är ett sånt lag som man önska alla lag var som.
Alla kan prata med varandra, vi ger inte varandra blickar, vi fryser inte ut någon utan alla får vara med!

Ringette Jsk ungdom inget utan er.
kärlek till alla!
kärlek till tränarna som alltid finns här för oss.
kärlek till spelet.'
kärlek till sammanhållningen.

 

ÄLSKAR ER!

hoppas jag inte är ensam om det här.

 



Kommentarer
Postat av: sofie.

LOVEPÅLAGE!

2010-11-10 @ 18:57:11
URL: http://summerniight.blogg.se/
Postat av: sofie.

LOVEPÅLAGE!

2010-11-10 @ 18:57:12
URL: http://summerniight.blogg.se/
Postat av: HANNNNNAAA

ojoj vad lång jag ser ut :o

2010-11-10 @ 20:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0