WOW!

Snart drar jag till finland! Har äntligen packat klart, det tog sin tid eftersom jag inte visste vad jag skulle ta med mig eftersom jag ville ha med mig allt, och sen skulle jag hitta en väska som allt skulle få plats i ni kan ju gissa hur det gick?
JAG klarade av att göra headern alldeles ensam den blev väl inte helt fail? nej tack visst blev den snygg ;)
Som ni märker på headern så har maddo hoppat av bloggen, fyfyfyfyf! Sånt gillar vi inte, men en sak är bra och det är att nu är det jag som är bossen! MOHAHA!

Idag så hände det än helt underbar grej jag träffade självaste kung fu panda!
Helt otroligt eller hur jag har träffat kung fu pand, liksom i verkligheten eller okej okej jag såg honom i camen... Men det 'är verkligheten för mig okej?
Helt galet asså!?
han var riktigt het ska jag minsann säga (Y)
grönt är snyggt okej :)


Random bild
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0