Fuck.

Tjolahej!
Idag har jag varit i skolan precis som vanligt. Hade syslöjd och är det en sak jag är dålig på så är det de, asså Jakob är till och med bättre ;o
Just nu så sitter jag och äter glass och läser min solo tidning :d
Jag tycker Jesper är hur kul som helst eftersom han läser min blogg, Vet inte om han mena det eller inte men han är cool i alla fall ;) Idag har jag bestämt mig för att inte göra ett piss, För jag är verkligen sjukt trött som vanligt.. heh.
Efter typ hundra år så har vi fått skol katalogen, eller inte alla för jag har inte fått den. Lägtar INTE. För jag kommer se helt muppad ut satt inträgt i ett hörn, och gjorde värsta minnen ;o
Bloggar mer senare puss / Ida
HAHA jag dör dom hade tydligen tagit skit bild :/
Kommer skämas ihjäl, men vafan man får väl bjuda lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0