i don't know

tjennare allihoppa!
Idag har jag varit i skolan och det har väl inte gått så segt, men sista lektionen höll jag på att dö. skulle sitta och virka 1 timme och 20 minuter men fick göra ea ist för det var så sjukt tråkigt. Är äntligen hemma, skulle egentligen tränat idag men det får bli ändrade planer för har sjukt mycket i skolan och jag har fortfarande ont i halsen. så imorgon blir det att gå till vårdcentralen "jätte kul verkligen"
nu är det så att jag är sjukt störd och vet inte hur man lägger upp länkar, HAHA.
som tur har jag karin som förhoppnings vis ska hjälpa mig ;)
tack josse som ha fixat min header :D

här kom enn snygg bild på mig ;) ha det bra så länge chio /ida

Kommentarer
Postat av: josse

varsågod :D

2010-10-11 @ 16:37:15
URL: http://elephantrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0