The BEST day!

Hej hopp i farbrorns snopp ! (L)

Idag har det varit världens roligaste dag/kväll hos Hanna med Maddo och Julia. Sen senare på kvällen så kom en gäst på besök..
kan ni GISSA vem det va ? ;O Nej skulle inte tro det, det var självaste Justin Bieber!
AA sen kom två tanter, cowboy och fattiga människor så det blev minsann fullt hus Haha!
Ja jag hoppas ni gil.lar våra grymt roliga videosar ! Dom som inte tycker dom är kul.. HAR  ingen humor överhuvudtaget, ( fint fint stavat )
Sen halv tolv så bestämde jag, Maddo och Julia för oss att dra oss hem. Det var as läskigt för det kändes som om en kille förfölde oss han var hur läkig som helst :/
Men som tur var det så hade vi med oss tjocka Bettan! ( ett stativ) Så han blev rädd och fortsatte framåt J Juste till middag så åt vi mat från grekiska kolgrillen mums mums! Det var faktiskt jävligt gott.
Juste jag julia maddo och hanna har ett sjukt läskigt musterium som vi snart har avklarat fast ändå inte...
Nu är klockan snart två och jag är inte ens trött vet inte om jag ska sova eller inte.. Det är inte direkt så många som är vakna så det är inte så kul att vara vaken då. Men jag har ju alltid bloggen som jag kan skriva på.
men ska gå ni får ha det GÖTT !  CHIO /Ida

gammal bild på mig och hanna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0