men RUMPA.

Tja fan.
Idag tog jag två sprutor, gjorde faktiskt ont som fan... Men annars har det inte hänt så mycket i skolan. Det har helt enkelt varit som vanligt. Imorgon så ska jag till sthlm med Maddo och det kommer nog bli jävligt kul. Eftersom vi ska gå in till affärer och fråga om prao plats (lyckat) . Om någon har någon bra prao plats så berätta gärna för mig då!
Juste, har precis bästämt mig för att gå i hannas trend och skaffa ett foto album. Och så ska jag sätte upp bilder på väggen. Så imorgon ska jag framkalla hem fotona :D
Har faktiskt ångrat mig jävligt mycket att jag inte köpte en system kamera, men men sånt är livet i guess.
Men får köpa det senare när jag har pengar! Kommer lägga ut ett video inlägg av mig, amanda och sofie. Så snälla ta det inte seriöst, för vi var verkligen inte seriösa och jag såg ut som fan och vi var flum, HAHA.
ni får ha det så jävla  bra !

JUSTE! får inte glömma och säga att imorgon fyller Jakob år så ala säger grattis:)
Han ska få en fett cool present av mig, HAAH eller inte ;)

Om någon ville veta så kommer dom snacka om händelsen om marcus på debatt kl 22:05.





Bild från i sommaras, saknar det sjukt mycket. / CHIO /Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0