för stor text?

träning. Tyckte faktiskt inte att det var så jobbig. vårat lag tränar tillsammans med ett gammalt lag som inte alls tar träningarna seriöst, dom är bara allmänt jobbiga..
Man kan nog komma på hundra saker som är fel på dom, haha. Nej men nu ska jag inte vara taskig alla är ju olika.

När jag satt i bilen idag så började jag av någon anledning av att tänka på bröllop. Jag menar varför ska man ha ett seriöst bröllop egentligen?
Varför inte göra något kul av det, Så det blir ett extra roligt minne? Varför kan man tex. ta någon techno låt istället för bröllops låten? Istället för att gå in sakta varför man man inte då dansa in? och varför skulle inte prästen kunna rapa alla dom där oden han säger? Varför ska dom som kommer på bröllopet ha fina klänningar dom kan ju tex. ha utklädnings kläder? Jag menar varför inte. Ett sånt bröllop skulle inte jag glömma i alla fall och inte ni heller eller?
Ibland har jag för rolig fantasi ;)

på onsdag åker jag till FINLAND!
Det kommer bli så sjukt kul. Fast tror inte vi kommer vinna cupen direkt...
Aa läser där uppe så fattar ni. Men det var fett kul eftersom jag blev fösta målvakt :d
Jag kommer få sova med Hanna hela resan och sen kommer vi sova med sofie,maddo,satu,emilia,oliva tror det var alla hoppas jag;)
Fast det jobbigaste är att vi måste gå upp klockan kvart över sex varje morgon så det blir ingen sov morgon om man säger så. Men sista kvällen då minsann få vi sov morgon till kvart över sju, LYX eller vad?;o Jag tycker i alla fall att det är sjukt mycket med lyx, Hallå det är liksom kvart över sju!?
Men så ni vet så kommer värken jag eller maddo skriva något på bloggen, eller det är i så fall om vi hittar någon data någonstans.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0