1/1 11

Hej!
Hade ni alla det bra på nyår? Jag hade det iallafall sjukt bra! Hade först inga förväntningar eftersom jag inte hade något planerat men det blev riktigt lyckat till slut! Först åt jag middag med familjen. Trevligt trevligt. Efter det så stack jag hem till Julia och vi tog lite kort och hade det mys. När vi hade tagit lite kort så frågade Sofie om vi ville komma och träffa henne och co. haha ;) Så vi drog dit och snacka lite. Sen stack jag och Julia hem och där åt vi jordgubbar grädde och sockerkaka. Det var sjukt gott med jordgubbar, mums. Sen flumma vi bara runt och ja vi stalkade en kille, haha ;)
Ja.. sen var klockan tio i tolv så jag och Julia stack ut och ställde oss på det ultimata stället ;) När klockan var tolv så slängde vi oss i snön och sen var det dax för oss att smälla våran kanon!







Aa det där var några bilder från nyår!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0