hej hej !

Hej alla söta!
Idag har det varit tredje dagen i skolan.. tufft.., ;) Onsdagar är alltid sjukt sega. Tror vi har fyra lektioner innan lunch men den första räknas inte som lektion tror jag, för då är det mentorstid och det kanske är typ en halvtimme.
Sista lektionen hade vi franska, det gick verkligen sjukt jäklA bra för mig! tummen upp visst? Vi hade lite repitioner och jag kunde faktiskt oförväntat väldigt mycket. Vad har hänt med mig.... kan det vara sant att jag har blivit någo lunda bra på franska!? ;)

Snart har jag träningen eller inte snart utan klockan halv sju, hih.
Har inte så mycket mer att säga, hittade en musik video jag, julia , hanna och alexandra har gjort, jag garvade verkligen på mig, HAHA. tänkte lägga upp den så snart kommer ni också fåt njuta av den, härligt visst?

Hur har eran dag varit?:)



dagens outfit, blev en riktigt tråk outfit ingen märkvärdigt.

Jeans från Jc och tjock tröja från BikBok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0