hur mår ni? jag mår toppen

Hej hej!
nej nu fan ska jag skriva något än hej börjar ju alltid med det.. men nu jädrans ska jag säga, hmm....

Hur mår ni? själv mår toppen!
Härligt med en förändring ;)
Idag har det varit skola precis som alla andra veckodagar. Onsdagar är alltid en dag som går sjukt segt. Vi har 4 lektioner innan lunchen och det är segt! På lunchen skulle jag till sy karin, ni kan ju gissa vad hon gör?;) Hon är alltså Matte lärare. Oj där var jag lite kul va? ;)
Nej helt seriöst hon är syslöjdslärare såklart, a iallafall då på lunchen skulle jag till henne och stryka min tröja så jag kunde ta hem den och visa er.. men såklart glömmer jag det och hittar på annat, haha. Så ska förmodligen fixa det imorgon och då ska ni få se min niciga tröja! :D
Snart lägger jag upp min outfit. På fredag får ni förmodligen tips från kärleks experterna, Excited?

Smak prov på min outfit:

Kommentarer
Postat av: Nattis

Tack desamma1

2011-01-19 @ 17:57:47
URL: http://mycurls.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack detsamma :)

2011-01-19 @ 18:00:33
URL: http://mylifeislouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0