Så kan det också gå..

Hej sötnosar!
Idag hände en sjukt kul sak som jag ska dela med mig av, är ni beredda? Här kommer det.
Idag vid ett åkte jag,tompa,max,melina och calle lite längre bort som vi brukar åka ibland. Det är inte speciellt mycket snö här uppe så dom har stängt av visa backar som är väldigt långa så att dom inte går längst upp. Vi satt på ankarliften och max och thomas åkte framför oss andra, så dom bestämde sig för att va lite busiga och försökte åka förbi avspärrningarna, medans vi andra hoppa av där vi skulle. Vi kollar på dom och ropar lycka till samtidigt står det tre unga killar bredvid och sa till varandra att så skulle dom också ha gjort men tror dom ångra sig efter när dom såg hur det gick...
Thomas och Max åker förbi den första avspärrningen men sedan när dom ska komma förbi den andra så går det inte lika bra.. Dom försöker åka runt snöret men tappar kontrollen och liften snurrar runt repet, och repet åkte upp med liften och hela liften stannar. Vi börjar as garva eller i alla fall jag, haha. Sedan kommer thomas med en jävla fart och säger att vi måste sticka innan pist vakten kommer med sin skoter, så vi är tvungna att åka igenom skogen, och killarna som stod bredvid oss fick panik och kom på att dom också måste sticka så dom inte får skulden, så vi åker igenom skogen och sedan kommer vi till en off pist backe som vi åker ner för men dom andra killarna fortsätter igenom skogen med en jävla fart, ahhahahahah :D

förstod ni inte? nej kunde nästan förstå det, därför gjorde jag den här bilden;)



Siffrorna är människorna som stod där.
svarta sträcken är avspärringen.
Bakom har vi andra av spärringen.
Det blåa är ankar liften och det svarta ska vara en människa som ramla.

Ja där fick ni se hur jag ritar på paint, hahahhaahha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0